czwartek, 23 października 2014

Test Koncentrat antycellulitowy o działaniu chłodzącym firmy Marion






Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnego przetestowanego produktu, a jest nim Koncentrat antycellulitowy o działaniu chłodzącym firmy Marion.


Koncentrat antycellulitowy chłodzący to kuracja redukująca „skórkę pomarańczowa oraz tkankę tłuszczową na brzuchu, udach i pośladkach. Kosmetyk posiada dodatkowo działanie modelujące.

Zawarty kompleks składników aktywnych (kofeina, karnityna, wyciąg z morszczynu i listownicy, escyna, tripeptyd-1) poprawia mikrokrążenie, przyczynia się do modelowania sylwetki, ułatwiając spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej, nawilża, ujędrnia i odżywia skórę. Efekt chłodzenia powoduje, że składniki aktywne wnikają do najgłębszych warstw naskórka. Koncentrat posiada płynną i lekką konsystencję.



Moja opinia:


Chyba każda z nas przyzna, że pięciodniowa kuracja antycellulitowa, to trochę za krótki czas, żeby skutecznie wygrać walkę z pomarańczową skórką. Opakowanie omawianego kosmetyku zawiera tylko pięć ampułek, a każda z nich zawiera po 6,5 ml preparatu. Dla mnie ogólnie koncentrat kojarzy się z gęstą konsystencją, a tutaj mamy do czynienia z produktem wręcz wodnistym. Aplikacja produktu na początku jest trochę niewygodna, ale kolejna nie sprawia już trudności. Koncentrat ma działanie chłodzące, jednak ja za bardzo tego efektu na skórze nie odczułam.

A działanie?


Cóż można powiedzieć o 5-dniowej kuracji? Przyznam, że efektu wyszczuplenia, a tym bardziej szczególnego działania na „pomarańczową skórkę” nie zauważyłam. Kosmetyk natomiast sprawił, że skóra w miejscu aplikacji jest delikatnie wygładzona. Myślę, że w celu osiągnięcia idealnego efektu, trzeba zużyć jeszcze kilka ampułek.







Kosmetyk otrzymałam do testu od:  Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz