sobota, 25 października 2014

Recenzja Henny do brwi i rzęs firmy Verona.






Przyznam, że testując ten produkt byłam do niego sceptycznie nastawiona. Kosmetyk wystarcza na 10 aplikacji. W kartoniku znajdują się:

- tubka z kremem - 15 ml,

- buteleczka z 3% aktywatorem - 15 ml,

- szpatułka do przygotowania i nałożenia kremu.
  




Zgodnie z zaleceniami producenta, zrobiłam test na alergię skórną. Produkt ten nie spowodował na mojej skórze żadnej nietolerancji, więc bez przeszkód mogłam wykonać hennę.

Mieszając produkty w odpowiednich proporcjach, uzyskałam papkę w kolorze ciemnego brązu. Hennę aplikowałam tylko na brwi (nie chciałam nic kombinować na moich rzęsach). Po upływie kwadransa farbkę z brwi zmyłam wacikiem nasączonym wodą.

Efekt?

Generalnie jakiegoś spektakularnego efektu nie zauważyłam. Kolor brwi nie specjalnie się wyróżniał od naturalnego. Pokrycie było praktycznie znikome, a sama henna utrzymała się na brwiach przez maksymalnie 2-3 dni.

Zaletą tego kosmetyku jest jego dostępność i super niska cena.


Kosmetyk dostałam od Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz