wtorek, 21 października 2014

Kaszmirowy balsam do pielęgnacji ciała mango & marakuja firmy Floslek

Kaszmirowy balsam do pielęgnacji ciała mango & marakuja firmy Floslek, to kosmetyk o działaniu regenerującym i nawilżającym. Jakie jest moje zdanie na jego temat? O tym poniżej.







Na początek mowa będzie o opakowaniu, które jest typowe dla tego typu kosmetyków. Pojemność produktu wynosi 200 ml. Tuba zawiera wygodne zamknięcie co ułatwia aplikację balsamu na skórę.

Konsystencja produktu jest bardzo delikatna. Balsam jest koloru białego. Aplikując kosmetyk na ciało, trzeba go porządnie rozetrzeć, bowiem dość długo wchłania się w skórę. Niestety balsam pozostawia uczucie lepkości, nad czym ubolewam. Osobiście balsam pochwalić mogę za jego bardzo delikatny i przyjemny zapach, w którym wyczuwam owoce mango. Na skórze utrzymuje się on do dwóch godzin. Dodam, że nie jest on zbyt intensywny.









Producent pisze, że kosmetyk delikatnie chłodzi. Ja tego nie odczułam nawet w najmniejszym stopniu. Balsam stosowałam głównie na skórę dekoltu ramion, łokci oraz stóp. Kosmetyk nie spowodował u mnie uczulenia czy podrażnienia. Produkt mogę pochwalić za super działanie jeśli chodzi o skórę na łokciach, a także stóp. Jak wiadomo te partie ciała są suche i szorstkie, a balsam poradził sobie nawet z tym defektem. Skóra stała się bardziej gładka i nawilżona. Wszystkie mankamenty skóry związane z jej suchością, zostały zminimalizowane. Na dekolcie balsam nie spowodował wysypu krostek, co często mi się zdarza przy stosowaniu tego rodzaju kosmetyków. Balsam jest łatwo dostępny. Polecam.


Kosmetyk do testu od: Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz