niedziela, 19 października 2014

Balsam do ciała Soraya

Dzisiaj recenzja Balsamu do ciała 3w1 firmy Soraya z serii Piękne Ciało.







Kosmetyk jak zapewnia producent ma spełniać 3 zadania, czyli:

- nawilżać

- orzeźwiać

- redukować cellulit

Balsam zamknięty jest w iście bajkowe opakowanie. Jego pojemność wynosi 300 ml. Podobnie jak w przypadku żelu pod prysznic, z którego recenzją mogłyście się już zapoznać, kosmetyk posiada takie samo zamknięcie, które bardzo mi odpowiada. Sam produkt jest dość wydajny. Osobiście nie stosuję go na całe ciało, tylko na uda i ramiona.









Bardzo podoba mi się zapach balsamu. Po otwarciu balsamu, pierwsze zapachowe wrażenie kojarzy mi się z gumą balonową (taką jaką żułam w dzieciństwie) natomiast po aplikacji na ciało, skóra pachnie bardzo świeżo, lekko cytrynowo. Zapach utrzymuje się na skórze do 3 godzin.

Konsystencja produktu nie jest ani za gęsta, ani za rzadka, jest typowo kremowa. Balsam łatwo się aplikuje i rozprowadza po skórze. Zaletą produktu, jest to, że w miarę szybko się wchłania, dodatkowym, istotnym faktem jest to, że kosmetyk nie pozostawia uczucia lepkości na ciele.

Jeśli chodzi o działanie, to w tym aspekcie jestem trochę zawiedziona. Mowa tutaj będzie o działaniu orzeźwiającym i redukującym cellulit. Na plus kosmetyk oceniam w kwestii nawilżenia skóry. Naprawdę balsam super się sprawdził jeśli chodzi o działanie nawilżające. Ciało jest dodatkowo świetnie wygładzone.

Niestety nie doświadczyłam na swojej skórze uczucia orzeźwienia, pomimo, że produkt w swoim składzie zawiera ekstrakt z cytryny oraz mentol. Kosmetyk także nie redukuje pomarańczowej skórki.







Balsam Soraya Piękne Ciało polecam osobom, których skóra wymaga intensywnego nawilżenia. Kosmetyk dostępny jest w każdej drogerii.



Kosmetyk do testu od:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz