sobota, 25 października 2014

Luksusowy krem SOS Eveline - recenzja.






Przychodzę ponownie do Was z moją opinią dotyczącą Luksusowego kremu przywracający gęstość skórze firmy Eveline.

Na samym wstępie napiszę kilka słów o zapachu kosmetyku. Wszystkim osobom, które używają produktów Eveline, a w szczególności tych ujędrniających, czy wyszczuplających, zapach omawianego kremu nie powinien zaskoczyć, bowiem pachnie on praktycznie tak samo, jak te wymienione wyżej produkty do ciała. Dla mnie zapach tych kosmetyków jest delikatny i lekko słodki.

Specyfiką tego kremu jest jego konsystencja. Jak dla mnie jest ona trochę za rzadka. Kosmetyk po aplikacji na skórę, bardzo szybko się wchłania.  Pewnie będę się powtarzać, ale dodatkowym atutem produktu jest to, że nie pozostawia on tłustej warstwy na skórze.

Kosmetyk zawiera m.in. bioOlejek arganowy, masło shea, ekstrakt z jedwabiu, czy też wit.E, która przeciwdziała procesom starzenia się. Stosowanie kremu sprawia, że skóra staje się nawilżona, odżywiona i przyjemna w dotyku. Produkt nie uczula.

Krem zamknięty jest w estetyczne, okrągłe opakowanie o pojemności 200ml. Czy jest wydajny? Jak dla mnie to tak, używam go 1,5 tygodnia i mam go jeszcze sporo.

Podsumowując:

Luksusowy krem SOS Eveline polecam osobom zmagającym się z problemem suchej i wrażliwej skóry. Bogactwo zawartych w nim składników, sprawia, że już po krótkim stosowaniu kosmetyku, skóra odzyskuje pełną regenerację. Krem dostępny w drogeriach, w korzystnej cenie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz