niedziela, 19 października 2014

Olejek do kąpieli z drzewa herbacianego z witaminami A i E firmy GAL - recenzja.






Olejek do kąpieli z drzewa herbacianego z witaminami A i E, to nietypowy kosmetyk, który miałam okazję przetestować. A dlaczego nietypowy? Bowiem występuje on w rzadko spotykanej formie, a mianowicie w postaci żelatynowych kapsułek. Producentem olejku jest firma GAL.

Kapsułki nie są małych rozmiarów. Opakowanie zawiera 12 sztuk żelatynowych kulek. W zależności od intensywności zapachu, do wanny wrzuca się od 1-3 kapsułek. Ja na starcie nalewając wodę do wanny, wrzuciłam 1 kapsułkę i na tym poprzestałam. Chociaż kulka nie rozpuszcza się od razu, trzeba poczekać około 5 minut, to jej zapach jest intensywny.

Olejek nie barwi wody, ani nie tworzy piany. W kosmetyku tym podoba mi się jego zapach. Jest on typowo leśny. Na skórze nie jest odczuwalny. Natomiast, to co czuje się podczas kąpieli, to prawdziwy relaks. Skóra z dodatkiem tego produktu jest aksamitna i dogłębnie nawilżona. Kosmetyk dodatkowo łagodzi skutki ukąszeń, więc jest idealny do stosowania w letnie dni.

Osobiście zawsze po kąpieli na ciało aplikowałam balsam, ale w tym przypadku jest to zbędne, bowiem olejek sprawia, że skóra jest odpowiednio zregenerowana.

Olejek firmy Gal polecam wszystkim, bez wyjątku. Jest on doskonałą alternatywą dla tradycyjnego płynu do kąpieli.







Kosmetyk do testu od:    Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz