piątek, 28 listopada 2014

Profesjonalny olejek do pielęgnacji skóry 8w1 Eveline

Witam wszystkie czytelniczki :-)


Wiele z nas zmaga się z różnymi problemami skórnymi. Niektóre z nich w mniejszym lub większym stopniu wywoływane są przez czynniki zewnętrzne, np. przebarwienia skóry spowodowane nadmierną ekspozycją na słońce. Z tym i innym defektem poradzi sobie produkt firmy Eveline, a jest nim PROFESJONALNY OLEJEK DO PIELĘGNACJI SKÓRY 8w1.






Kosmetyk działa na 8 problemów skóry:
 
  • Blizny
  • Rozstępy
  • Cellulit
  • Oznaki starzenia się skóry
  • Przebarwienia posłoneczne
  • Zaczerwienienia
  • Nierównomierny koloryt
  • Suchość, szorstkość i wiotkość skóry
 
Kosmetyk przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry. Zawiera kompleks aż siedmiu drogocennych olejków oraz witaminę E.
 
Gdy zauważyłam opakowanie produktu, to przyznam, że trochę zaszokowała mnie ilość treści na nim zawartej. Producent dostatecznie opisał działanie kosmetyku oraz najważniejszych składników w nim zawartych. Lekkie zdziwienie miała moja twarz po otwarciu kartonika, bowiem olejek okazał się nieco mniejszy. Sam produkt zamknięty jest w plastikową buteleczkę, co bardzo mi odpowiada, bo zabierając go w podróż, mam pewność, że nic się z nim nie stanie.
 
Bardzo spodobał mi się zapach olejku. Jest on bardzo przyjemny, wyczuwalny jest w nim aromat kwiatowy. Zapach nie jest bardzo intensywny, ale łagodny dla nosa. Jest on wyjątkowo trwały, długo utrzymuje się na skórze.
 
Konsystencja jest płynna, ale nie powoduje to problemu z aplikacją olejku.
 
Najważniejszą kwestią kosmetyku jest jego działanie. Osobiście moimi problemami są blizny, pomarańczowa skóra oraz suchość i zrogowacenia występujące na stopach. Preparatu nie stosowałam na twarz, ponieważ mam mieszaną cerę z często pojawiającymi się niedoskonałościami, a wiadomo, że olejek sam w sobie jest tłusty, więc mógłby jeszcze bardziej nasilić ten problem. Bardzo jestem zadowolona z efektu działania na bliznę. Wiadomo stara szrama nie zniknęła, ale po około 1,5 miesiąca systematycznego stosowania olejku stała się rozjaśniona, wygładzona, mniej widoczna. Kosmetyk świetnie radzi sobie z suchą i szorstką skórą. Naprawdę już po kilku dniach skóra na stopach stała się miękka, nawilżona, a co najważniejsze mniej zrogowaciała. Jeśli chodzi o efekt ujędrnienia, to jest on dostatecznie dobry. Skóra w miejscach cellulitu jest bardziej napięta i wygładzona.

Jak olejek poradzi sobie z pozostałymi problemami? Tego nie wiem, ale myślę, że jego skuteczność nie zawiedzie.

Kosmetyk od :  Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz